Totaal aantal pageviews

vrijdag 23 november 2012

Handwerkwinkel in OUD -BEIJERLAND STITCHEE


Kijk de kerst boom van Erika, ze heeft zo'n leuke handwerkwinkel ik kom er graag. Heeft deze speciaal opgehangen voor mij, om een foto te maken.
    




En dan deze Joost en Beppie zijn geloof ik de namen van deze poppen zo mooi gebreid door haar met wol uit haar winkel natuurlijk.


                               En dan deze van zij maakt het patronen, enig om te zien.
Hier nog een paar foto's, de foto's zijn gemaakt met mijn telefoon.




Erika bedankt voor de gezelligheid bij jou in de winkel.

Ben je in de buurt wip bij haar naar binnen is zeker de moeite waard voor handwerk dames.

Zij verkoopt zo veel leuke cadeautje ook in deze tijd.



STITCHEE  OUD_BEIJERLAND
MOLENDIJK 47


4 opmerkingen:

  1. Oh, wat ben ik weer achter met blogjes lezen. Leuke boom! ook je sjaal en muts van het vorige berichtje vind ik mooi, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boom en die poppen zijn geweldig, mijn twee jongde kleinkinderen hebben er ieder een.

    Groetjes
    Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal het proberen als ik naar de tandarts ga om even bij haar binnen te wippen! Ziet er leuk uit, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Joost en Beppie zijn geweldig. Leuk adres!
    Fijne week, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen